Ben je enthousiast over ons verhaal en wil je een bijdrage leveren aan onze missie?

Van harte welkom!

BRICKS is op zoek naar vrijwilligers die ons kunnen helpen het werk uit te bouwen.

Vrijwilligers zijn voor ons enorm belangrijk. Jij kan met je eigen gaven en talenten ons werk invulling geven.

We zijn op zoek naar mensen die op een regelmatige basis ons werk ondersteunen. Dit betekent dat we met elkaar afspreken waar en wanneer je ingezet wordt en dat we minimaal twee keer per maand kunnen rekenen op je inzet.

Daarnaast zoeken we mensen die zo nu en dan tijd willen vrijmaken om mee te helpen. Dit kan wanneer we onverwachts handen te kort komen of juist wanneer we iets extra’s willen organiseren.

Uiteraard kan het zijn dat je niet op bovengenoemde manieren mee kunt helpen, maar wel betrokken wilt zijn bij BRICKS. Bijvoorbeeld omdat onze doelgroep jou niet ligt of omdat het praktisch niet mogelijk is. Ook dan zijn er nog genoeg mogelijkheden waarop je ons kunt ondersteunen. Denk aan het onderhouden van de website, ontwikkelen van promotiemateriaal of het verzinnen van creatieve verwerkingen voor de Kinderclub.

vrijwillegers bij bricks

Kortom neem gerust contact met ons op, dan zoeken we samen naar een mogelijkheid om je in te zetten voor het werk van BRICKS.