blokken

Elke maandagmiddag is er van 15:45 – 17:00 uur Kinderclub. Tijdens de club kunnen kinderen spelletjes spelen, knutselen, sjoelen of tafelvoetballen. In de schoolvakanties proberen we regelmatig andere activiteiten te organiseren. Samen kokkerellen, een speurtocht lopen of een uitstapje ondernemen.

Met de Kinderclub willen we de kinderen een veilige en vertrouwde plek bieden waar zij lekker kunnen spelen en zichzelf kunnen zijn. Daarnaast worden de kinderen gestimuleerd in het samenwerken en samenspelen.

In 2019 zijn we gestart met de Powerklas Spangen. Dit doen we in samenwerking met WMO-Radar. Bij de Powerklas bieden we kinderen ondersteuning op tal van terreinen. Denk aan huiswerkondersteuning, sociale vaardigheden & weerbaarheidtraining. Ook denken we met elkaar na over maatschappelijke thema’s en zoeken we naar hoe we talenten van kinderen tot bloei kunnen laten komen. De Powerklas is er op woensdag van 14:00 -15:30 (1x in de 2 weken).

Deze activiteiten wordt gehouden in ‘het Vinkje’.
Adres: Bellamystraat 2